Verwijzingen en specificaties Beschrijving Review en rating Een vraag Besoin de formation
480
12
3.5
€92,80
Beschrijving
Terug naar menu
Biedt dezelfde fantastische prestatieniveaus als onze C-series, gecombineerd met een stijl en kenmerken die je alleen zou verwachten bij high-end hengels, onze nieuwe C-Series SC is een echt uitzonderlijke keuze in de wereld van karpershengels. SC staat voor slim cork (fijne kurk), en de reeks heeft een aantal technische upgrades en component upgrades ondergaan om op te vallen. Prachtig gebalanceerd en goed afgewerkt, de super slanke blank is extreem responsief en biedt twee verschillende spel- en worpacties - het AR-model is een veelzijdige semi-parabolische spelactie, terwijl het XD-model is ontworpen voor snelle, nauwkeurige en krachtige lange worpen. Er zijn versies met twee of drie delen en Com-Pact versies beschikbaar om vissers de hengelsoort aan te bieden die past bij hun persoonlijke visstijl.

Alle 12ft en 13ft modellen van het gamma zijn voorzien van 50mm MM-Series ringen (40mm op de 10ft en Com-Pact versies), die worden aangevuld met antifrap topogen. De elegante en modulaire blank heeft een anti-reflecterende afwerking en een discrete esthetiek die perfect samengaat met de 1K wrap en de Inspire-ventilatiesnit en ventilated reelhouder. Een comfortabele en veilige grip op de hengel wordt verzekerd door een ultra-dunne en elegante kurken grip die aan de hiel een gerubberd en uitlopend gedeelte heeft.

Om de C-Series SC range af te werken, is de 12ft 5lb gecombineerde Spod en Marker visstok voorzien van een fijn afgestelde XD-actie, met bijzondere aandacht voor responsiviteit en terugwinningssnelheid. De visstok is in staat om grote ladingen zonder moeite en efficiënt aan te voeren, terwijl het responsief genoeg is om elk verborgen detail van het meerbed aan de visser te onthullen tijdens het markeren en zoeken naar kenmerken.
• Dunne high modulus blanks
• Lichtgewicht 50mm MM-Series ringen (40mm op de 3lb en hoger modellen)
• 16mm antifrap tip oog